Κατίνες που δεν άντεξαν και μας επισκεύθηκαν

Sunday 4 December 2011

ιντερνετικα

Αστραπουλινια μου συγγνωμη για την ολιγοημερη απουσια. Πολλες δουλειες, βλεπετε, αλλα δεν σας ξεχνω. Σημερα θα αναφερθω σε δυο αγαπημενες ιντερνετικες περσονες της Αθηνας. Ο λογος για το αγαπημενο διδυμο Αμπσινθια-Μακμανστερ. Η πρωτη αποφασισε να κατωχηρωθει και ως μπλογκερ μετα την επιτυχια που γνωρισε στο αγαπημενο ασχημιατζιαρ. Για να μαζεψει και κανα βιου μαλιστα, συχνα πυκνα μιλαει για την ταραγμενη σχεση της με τον συνηθη υποπτο της Αθηναικης μεταλ σκηνης. Και επειδη και ο μακτερας ζηλεψε το μπλογκ της κολλητης του και την δημοτικοτητα του, αποφασισε να μετονομασει το δικο του μπλογκ. Καλως ηρθατε λοιπον πορνοκεροι σε εναν νεο κοσμο. Η εμμονη σου με τα σεξουαλικα υπονοουμενα δε θα σε φτασει μακρυα, παντως, προβλεπουν οι κακες γλωσσες.
Εγω τα παιδια αυτα παντως, περαν της πλακας, πολυ τα συμπαθω, αν και ως σωστος εκπροσωπος του μπλογκ οφειλω να δημοσιευσω ο,τι καταυθανει στο μειλ. Ωστοσο συμπασχω, καθοτι ενημερωθηκα πως καποια κακοβουλη υπαρξη ανοιξε ενα προφαιλ στο φεισμπουκ με το ονομα μου και καμποσες φωτογραφιες μου, καθως και αρκετα εγκυρες πληροφοριες για το ατομο μου. Δεν ξερω γιατι δημιουργηθηκε το προφιλ αυτο. Εγω ριπορτ δεν μπορω να κανω γιατι ο δημιουργος και ιδιοκτητης του προφιλ φροντισε να κανει μπλοκ εμενα και κοντινα μου ατομα. Πολυ θελω να μαθω ποιος το εκανε, ομολογω, και με τι σκοπιμοτητα. Και θα μαθω. Οποιο αστραπουλινι ξερει κατι, ας με ενημερωσει.
Ζητω τα μπλογκ και τα φεικ προφιλ. Αυτα θα κατακτησουν το διαδικτυο, μου φαινεται.

No comments:

Post a Comment