Κατίνες που δεν άντεξαν και μας επισκεύθηκαν

Tuesday 22 November 2011

Νεα ταξη πραγματων

Γεια σας, ειμαι ο Αλξ Λαιτνινγκ, και υστερα απο συζητηση με το συντακτικο τιμ του μπλογκ αποφασιστηκε να τεθει ξανα σε λειτουργεια ο αγαπημενος αυτος ιστοτοπος, επωνυμα πλεον, απο εμενα. Φυσικα και το παλιο τιμ επιθυμει να κρατησει την ανωνυμια του αλλα θα συνεχισει τη δουλεια του, ισως πιο παρασκηνιακα.
Μια νεα ταξη πραγματων επηλθε, λοιπον, οι κωδικοι του μειλ και του μπλογκ μου παραδωθηκαν, το παλιο τιμ επελεξε να προβει σε διαγραφη του προφιλ του φεισμπουκ του μπλογκ και να διατηρησει τους κωδικους του τουητερ.
Σας ενημερωνω για τα διαδικαστηκα μηπως και αποφευχθουν καποιες εμπλοκες, αν και αμφιβαλλω πολυ για αυτο. Περιμενω τα μειλ σας, αστραπουλινια μου, ας ενημερωσουμε τον κοσμο για το τι συμβαινει. Κοινο, λυσσαξτε! Και μην ξεχνιομαστε, σας περιμενω την Κυριακη στο γκλι να μου τα πειτε απο κοντα. Αναμεινατε για νεοτερο ποστ. Προλαβαινετε ακομα να βγαλετε οι ιδιοι τα απλυτα σας στη φορα, ειδαλλως θα το κανω εγω. Νοου χαρντ φιλινγκζ, ετσι?

No comments:

Post a Comment