Κατίνες που δεν άντεξαν και μας επισκεύθηκαν

Sunday 27 November 2011

Κατακλυσμος! Με ποναει ο λαιμος.

Ο τιτλος του ακακυκλοφορητου και αποκλειστικου τραγουδιου. Θραυση θα καμει, το νιωθω. Ωσαν τις περσονες της Αθηνας. Ααααχ...Περπατωντας αμεριμνα στα στενα του κολωνακιου επεσα πανω σε φαν μου. Καλα, δεν με αγαπανε, αλλα εγω θελω να τους βλεπω ως κρυφοφαν που δεν εχουν εκδηλωθει ακομα. Η ειναι απλα κακογουστοι. Δεν ειναι αυτο το θεμα μας ομως.
Καλη αρχη να ευχηθουμε στα παιδια του νεου μινικλαμπ του κολωνακιου που ξεκιναν τα σοου τους σημερα. Αχ. Κοινο που θα μαζεψετε, ειμαι σιγουρος για αυτο. Βλεπω το μελλον.
Κοκκινομαλλη, ξερεις οτι λες ψεμματα προσπαθωντας απεγνωσμενα να ανυψωθεις? Εκανες ενα σεμιναριο που ειναι κλασικη διαδικασια και νομιζεις εγινεις εξπερ στα μηλαρακια? Ε οχι, κουκλιτσα μου να σβηνεις και κομεντ ομως. Αχχ. Ολα τα βλεπω, ολα τα παρατηρω.
Να κλεισω με την αγγελια της εβδομαδας περι του μαναροειδους που κινησε το ενδιαφερον μου. Σοβαρα κανενας δεν ξερει τιποτα? Μα τι ειναι αυτα? Μη ζητησει μια φορα ο ανθρωπος χρησιμη πληροφορια, δεν υπαρχει. Αχ.
Οι αναστεναγμοι του ποστ οφειλονται στον πονολαιμο του εν λογω τραγουδιου. Αγαπη και αληθεια.xoxo

No comments:

Post a Comment