Κατίνες που δεν άντεξαν και μας επισκεύθηκαν

Friday 25 November 2011

εχεσε η φοραδα στ'αλωνι

Η μηπως θα επρεπε να ειμαστε συγκλονισμενοι, οπως δηθεν συνεκλονιστη το πανελληνιο με τις δηλωσεις της Λαιδης Ατζελας? Μουφες. Οπου και να κοιταξεις, μουφες. Και εξκλουσιβιτε, ταχα μου ταχα μου. Μα θες σε μουσικοπροτζεκτ με αυτοσχεδια βιντεοκλιπ που απολαμβανουν προβολης μεγαλυτερης του προσδοκομενου? Μα θες σε αντεργκραουντ παρτακια στο κεντρο της πολης? Μα θες ακομα και στα ονοματα που χρησιμοποιουν καποιοι?
Η κοινωνια φαινεται να τρεφεται και να κινηται μεσω της μουφιας(ελπιζω να πετυχα τη λεξη, δεν ειμαι εξοικειωμενος με αυτου του ειδους λεξεις). Ενα νιουζφλας ομως, δεν σημαινει πως ολοι ειναι διεφθαρμενοι, και απαιτειται ταλεντο για να ξερεις να αναγνωρισεις ποιοι τελικα ειναι και ποιοι οχι.
Αλλα καπου στην γκριζα ζωνη φαινεται να ακρωβατει η ξανθια πιαρ με τα σεξυ γυαλια, καθοτι στεκεται στο υψος της (το ποιο?) και δεν ενδιδει στις πολυπλευρες πολιορκιες που δεχεται. Κιουρια. Σχεδον.
Στα λοιπα, ζητειται μεσολαβητρια να κανονισει κονε μεταξυ χαμενων φιλων. Θα τα καταφερει η βασιλισα να σμηξει, εστω και πολυ προσκαιρα, αυτες τις ψυχες των οποιων οι δρομοι εχουν χαθει τοσο?
Μαθαμε επισης πως το προσφατο θυμα εμπλοκης νουμερο δυο, το παιδι που εχω δει και εγω στην φωτογραφια, δεν ειναι και τοσο ευτυχισμενο. "Δεν το βλεπω να τραβαει", ειπε εμπιστευτικα σε κοντινο του ατομο. Τι να τραβηξει αγορι μου, εισαι 15, και ακομα δεν ξερεις να τραβας κουπι καν. Δεν ξερεις ουτε να κολυμπας, μολις προσφατα εμαθες να πλατσουριζεις στο νερο. Κοιτα δες τι θα κανεις με τη ζωη σου και το σπιτι σου και ασε τα τραβηγματα που δεν οδηγουν πουθενα, φιλικη συμβουλη.

Σημειωταιο πως η ενεργητικη φωνη στον τιτλο του ποστ ηταν εσκεμμενη.

No comments:

Post a Comment